گارانتی محصولات و دستگاه های صنعتی
تمام دستگاه های ساخت شرکت ولف تکنولوژی دارای 12 ماه گرانتی و 10 سال خدمات پس از فروش میباشد.
شرایط استفاده از گارنتی
برای استفاده از خدمات گارنتی محصولات ارئه ضمانت نامه و یا فاکتور فروش دستگاه الزامی می باشد
اقلام مصرفی (شامل :بلت ، یاتاقان ها ، زنجیر و...) شامل گارنتی نمیباشد.
موتور گیربکس و اینورتر و ....سایر اقلام برقی برحسب مورد دارای گارنتی شرکت مربوطه میباشد.
هزینه ایاب ذهاب کارشناسان فنی شرکت جهت راه اندازی ،آموزش ،رفع نقص و.... ، همچنین هزینه های ارسال دستگاه به تعمیرگاه و برعکس، حتی در طول گارانتی بر عهد مشتری میباشد.
تغییرات فنی بعد از طراحی و تایید طرح توسط مشتری شامل گارنتی نمیباشد
مواردی که شامل گارنتی نمیشود و باعث ابطال گارنتی میشود.
متعلقات دستگاه بر حسب مورد مانند نازل ، برس ، تفنگی ،خرطومی ،باطری ،شارژر،شلنگ و.... که به همراه دستگاه ارائه می شوند
آسیب های ناشی از سوانح طبیعی ، ضربه ، آتش سوزی ،نوسانات برق ،استفاده ناصحیح(برخلاف آموزش های داده شده)
باز کردن و دستکاری دستگاه توسط فردی غیر از تکنسین های ولف تکنولوژی
استفاده از لوازم جانبی و یا قطعات غیر مرغوب
عدم توجه به حداکثر زمان استفاده از دستگاه در هر نوبت کاری
خدمات پس از فروش
تأمین رضایت خاطر مشتریان، نخستین ارزش پذیرفته شده در کلیه سطوح سازمانی گروه صنعتی ولف تکنولوژی می باشد. این شرکت مسئولیت خود در قبال مشتری را محدود به ارائه باکیفیت ترین محصولات و تجهیزات نظافت صنعتی موجود در بازار ندانسته و همراهی همه جانبه با مشتری پس از خرید محصول را بعنوان یکی از اساسی ترین وظایف خود در نظر گیرد.
مبنای کاری شرکت ولف تکنولوژی
تأکید شرکت ولف بر فعالیت به صورت نماینده انحصاری برندهای برتر جهانی و پرهیز از همکاری با تأمین کنند گان متفرقه و بدون پشتوانه، به این شرکت امکان داده است تا در کنار عرضه تجهیزات و دستگاه های باکیفیت، بالاترین سطح خدمات پس از فروش را برای مشریان خود فراهم نموده و لوازم جانبی و قطعات مصرفی مورد نیاز آنها را در حداقل زمان ممکن و از طریق شرکت های مادر و تولیدکننده تأمین نماید.
واحد خدمات فنی
کارشناسان با تجربه و متخصص فعال در واحد خدمات فنی با برخورداری از شناخت کامل نسبت به دستگاه ها و عیوب احتمالی آنها، آماده خدمت رسانی سریع به مشتریان می باشند تا مشتری با صرف کمترین هزینه و در کوتاه ترین زمان ممکن قادر به استفاده مجدد از دستگاه خود باشد. خدمات فنی مجموعه ابراهیم بسته به شرایط از سه طریق مختلف در اختیار مشتریان قرار می گیرد:
ارتباط تلفنی با پشتیبان فنی
تمامی موارد مرتبط با خدمات پس از فروش در مجموعه ولف تکنولوژی ، ابتدا به واحد پشتیبانی تلفنی وصل می گردد تا در صورت امکان، مشکل پیش آمده بدون هیچ گونه هزینه ای و با راهنمایی اپراتور مرتفع گردد. در صورتی که ایراد فنی دستگاه ها از طریق تماس تلفنی رفع نگردد، راهنمایی های لازم برای تعمیر حضوری دستگاه توسط تکنسین ها انجام خواهد شد.
ارائه خدمات در تعمیرگاه مرکزی
به منظور تعمیر و اورهال دستگاه های صنعتی توسط کارشناسان فنی، دستگاه مورد نظر به تعمیرگاه شرکت ارجاع داده می شوند تا کارشناسان فنی با تجهیزات و ابزار، نقص دستگاه را برطرف نمایند و در سریع ترین زمان ممکن دستگاه را به دست مشتریان گرامی برسانند.
اعزام کارشناسان و تعمیرکاران حضوری
در صورتی که به هر دلیلی امکان انتقال دستگاه های معیوب از سوی مشتریان به تعمیرگاه مرکزی وجود نداشته باشد، شرکت ولف تکنولوژی تمهیدات لازم را در این زمینه اندیشیده و به این ترتیب تکنسین ها و تعمیرکاران به طور حضوری به منظور رفع عیوب پیش آمده به شهر یا محل دستگاه اعزام می گردند.
با عرض سلام و وقت بخیر .برای انتقال کارتن از واحد بسته بندی به انبار چه روشی رو پیشنهاد میدهید؟
با سلام.لطفا با ایمیل زیر در تماس باشید تا کارشناس ما به شما رهنمایی فرمایند. admin@wolf-tech